Reserveren binnen 1 minuut!

FAQ

Reserveren

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. U kunt ook via de App reserveren.

Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.

U betaalt bij het reserveren via Mollie. U kunt betalen via Ideal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Contant betalen kan nimmer.

U kunt ons 24/7 telefonisch bereiken op: +31 (0) 20 206 51 80 of +31 (0) 6 24 81 89 19. Mocht het nummer bezet zijn of niet direct worden opgenomen kunt u 5 min later nogmaals proberen. Daarnaast kunt u e-mailen naar: info@parkinpoint.nl Wij lezen de emails tussen 09:00-22:00 uur. U ontvangt uiterlijk binnen 24 uur reactie op werkdagen. De klantenservice is enkel via email te bereiken. De chauffeurs hebben geen tijd om vragen te beantwoorden. U hoeft maar 1 of 2 keer te bellen, onze chauffeurs bellen alle nummers zsm terug.

U kunt ons een korte email sturen, via onze website, onder ‘contact’ of naar info@parkingpoint.nl Vermeld u hierbij uw reservering nummer en kenteken.

Op het reserveringsformulier heeft u uw vluchtnummers en de datum van vertrek- en aankomst ingevuld. Zo weet ParkingPoint wanneer uw auto opgehaald en teruggebracht dient te worden. U belt ons zowel bij vertrek als aankomst op Schiphol, zodat uw wachttijd minimaal is.

Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, kunt u een mail sturen naar info@parkingpoint.nl of even bellen met +31 (0)20 2065180

U ontvangt van ons direct na de boeking (via de website of telefonisch) een reserveringsbevestiging per e-mail. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen via de e-mail, kan het zijn dat onze bevestiging in uw ongewenste email box (spamfilter) is terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kunt u een e-mail versturen naar: info@parkingpoint.nl

Nadat een chauffeur van ParkingPoint uw auto heeft aangenomen wordt hij naar onze centraal parkeerterrein gereden. Hier worden alle auto’s verzameld die zijn aangenomen. Het kan dat uw auto vanuit de centrale parkeerplaats nog wordt doorgereden naar één van onze andere parkeerterreinen. Dit gebeurt bijvoorbeeld bij drukte, als u overdekt parkeren heeft gekozen of als u een wasbeurt heeft mee geboekt. Wij zorgen dat uw auto terug op de centrale parkeerplaats staat zodat wij uw auto direct naar de vertrekhal kunnen rijden als u bent aangekomen. Hierdoor kan het dus voorkomen dat uw auto meer kilometers heeft gereden dan dat u oorspronkelijk had gedacht.

Indien u of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen wij u nog steeds van dienst zijn. Wij helpen veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel. Onze chauffeurs helpen u met bagage en rolstoel indien u dat wenst.In de bocht ter hoogte van einde vertrekhal 2 is een invalide parkeerplaats beschikbaar.

U maakt allereerst op onze website, door middel van een e-mail of telefonisch een reservering. U ontvangt direct een bevestigingsmail (voucher) die u uitprint; Een 30 minuten voordat u aankomt, belt u ons (+31 (0) 20 206 51 80); In de reserveringsbevestiging staat waar chauffeurs op u zullen wachten; in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Wij hebben hetzelfde contract (voucher) met al uw gegevens bij ons welke we samen ondertekenen nadat de eventuele schades en of de achterblijvende waardevolle spullen zijn genoteerd; De chauffeur helpt u met de koffers en parkeert uw auto veilig op ons 24/7 bewaakte terrein; Bij terugkomst belt u weer met (+31 (0) 20 206 51 80) zodra u geland bent, daarna belt u ons bij de bagageband als u de koffers compleet heeft. De chauffeur zal uw auto naar de vertrekhallen rijden, in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3.

Auto afgeven bij vertrek

Uw auto wordt direct na ontvangst op Schiphol verreden naar ons parkeerterrein te Schiphol-Rijk. Dit parkeerterrein ligt op een paar kilometer van Schiphol. Bij lang parkeerders rijden wij uw auto vervolgens door naar onze grote parking te Aalsmeer. Alle ritten worden verantwoord bij de manager, personeel heeft nimmer de beschikking over sleutels nadat uw auto veilig is geparkeerd bij ons.

Nee, bij ParkingPoint zijn er geen verborgen kosten. U heeft immers al betaald bij het reserveren. Enkel als u langer parkeert dan aangegeven kunnen er extra kosten bij komen.

Nee, wanneer u uw auto bij ons aflevert, hoeft u de auto niet te hebben volgetankt. Wel dient uw auto genoeg brandstof te hebben om ongeveer 50 kilometer (mag niet op reserve staan) te kunnen rijden. Bij twijfel of er genoeg brandstof aanwezig is in de auto dan behouden wij ons het recht voor om de auto te laten staan.

ParkingPoint werkt uitsluitend met betrouwbare chauffeurs. Uw auto is bij ons in goede handen. Al onze chauffeurs hebben een verklaring omtrent gedrag van het ministerie van justitie en worden regelmatig bijgeschoold. Uw auto parkeren wij op een permanent bewaakt terrein. Ons parkeerterrein is uitgerust met een hek en cameratoezicht. Uw autosleutels worden in een bewaakte kluis veilig opgeborgen.

U geeft de sleutel af aan onze chauffeur. De chauffeur rijdt vervolgens naar onze parkeerplaats op enkele minuten van de vertrekhal. De sleutel verdwijnt vervolgens in onze kluis en blijft daar tot het moment dat u weer terugkomt vanuit het buitenland. Niemand anders dan onze teamleiders kunnen bij deze 24/7 bewaakte kluis.

Onze chauffeurs staan in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Hij herkent uw auto en weet wanneer u komt. Hij is te herkennen aan zijn donkere broek met wit overhemd. Tevens heeft hij dezelfde reservering bevestiging (voucher) bij zich die u ook per e-mail heeft ontvangen. Hierin staan dus al uw relevante gegevens. Zodra u aan komt rijden, steekt hij zijn hand omhoog en helpt hij u verder.

Annuleren & wijzigen

U kunt annuleren via email onder vermelding van uw reservering gegevens en of kenteken.

Ja, u kunt uw vertrek- en aankomsttijden wijzigen. Uiteraard kunt u even bellen of e-mailen dan verwerken wij uw wijziging.

Als u 1 of meerdere dagen eerder terugkomt dan aangegeven, krijgt u het resterende bedrag terug mits u dit voor vertrek doorgeeft. Wijzigingen tijdens uw reis, behouden wij ons het recht voor om daar een kleine vergoeding voor te vragen omdat wij daar erg veel werk aan hebben ivm de indeling van de parkeerplaatsen (op datum) en sleutel archief (op datum).

Nadat wij uw reserveringsnummer, bankgegevens en persoonsgegevens hebben ontvangen via de e-mail: info@parkingpoint.nl, boeken wij direct het betreffende bedrag terug.

3.4 No Show a. Heenreis: bij niet komen parkeren zonder annuleren worden geen refunds gegeven. Heeft u nog niet betaald, dan bent u alsnog het volledige bedrag verschuldigd. b. Terugreis: bij het niet retour komen binnen dezelfde dag zoals gereserveerd, zonder voorafgaande doorgegeven wijziging (24 uur) rekenen wij 10 euro per dag parkeertarief, daarnaast is er volgens art 3.3 10 euro wijzigingskosten verschuldigd. c. Wijzigingen voor vertrek zijn uiteraard gratis mits ze 24 uur voor vertrek zijn doorgegeven. Wijzigingen tijdens uw reis kosten slechts € 10,- wegens de handelingen in de kluis en papierwerk. d. Wijzigingen die net over middernacht gaan vallen binnen de gratis coulance regeling. 3.5. Annuleren: Reiziger kan de boeking binnen 24 uur na maken van de boeking kosteloos annuleren, mits de reiziger schriftelijk een beroep doet op het niet accepteren van de algemene voorwaarden. Voor alle andere redenen, niet zijnde gewijzigde redenen na kennisneming van dit artikel via de klantenservice, geldt het reguliere annuleringstarief van € 10,-. Bij annuleringen ruimer dan 24 uur voor vertrek behoudt ParkingPoint zich het recht voor om €10,00 boekingskosten in rekening te brengen. Bij annuleringen binnen 24 uur voor vertrek wordt een vast bedrag van € 34,00 in rekening gebracht. 3.6 Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht. In geval van Natuurrampen, Aanslagen, Noodweer en Overmacht worden geen refunds, annuleringsrefunds of schadevergoedingen uitgekeerd. Alle claims dient u dan bij uw reisverzekering neer te leggen. 3.7 Annuleringsdekking optie: dekt niet in geval van artikel 3.6. Artikel 3.5 kosten komen te vervallen. De 1,99 kosten voor de dekking zelf worden uiteraard niet retour gestort.

Indien u één of meerdere dagen eerder of later terugkomt, stuur dan een email naar info@parkingpoint.nl. Wij adviseren altijd om veranderingen in het reisschema even door te geven via email.

Klachtenafhandeling

Wij vinden het vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. U kunt ons e-mailen of bellen. Wij doen ons uiterste best om uw klacht direct te behandelen.

Fouten worden overal gemaakt waar gewerkt wordt. Wij kunnen eventuele schades logischerwijs niet uitsluiten. Wel doen wij er alles aan om schades te voorkomen. Zo werken wij uitsluitend samen met betrouwbare chauffeurs die in het bezit zijn van een verklaring omtrent gedrag van het ministerie van justitie. Tevens worden al onze chauffeurs regelmatig bijgeschoold. Indien u schade heeft geconstateerd die er bij vertrek nog niet zat, kunt u een e-mail sturen naar: info@parkingpoint.nl Wij zullen dan ons intake schaderapport en foto’s raadplegen van uw auto.

Op het moment dat u bij ons een reservering plaatst, ontvangt u van ons een reservering bevestiging per e-mail. In de bijlage van deze e-mail, vindt u een contract wat ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Dit contract geldt tevens als afgifte bewijs van uw auto aan ons. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol en alle parkeergarages in Nederland zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

Over ParkingPoint

Wij bieden u de volgende extra services aan: Overdekt parkeren, diverse soorten wasbeurten voor uw auto, het elektrisch opladen van uw auto, annuleringsverzekering. Deze extra services kunt u in het boekingsproces kiezen.

ParkingPoint is de vernieuwende en moderne “valet” parkeerdienst voor particuliere en zakelijke reizigers. Door een zeer efficiënte bedrijfsvoering is ParkingPoint.nl de makkelijkste, snelste, meest betrouwbare “valet” parkeerdienst van dit moment. ParkingPoint probeert zoveel mogelijk onnodige wachttijden te voorkomen en biedt haar klanten de service die ze mogen verwachten. Op onze homepage kunt u de reviews van onze klanten inlezen.

Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Voor informatie kunt u op werkdagen van 8.00 uur tot 16.00 uur contact met ons opnemen.

Wij zijn de niet de grootste valet parking aanbieder bij luchthaven Schiphol. Jaarlijks parkeren wij iets meer dan 10.000 auto’s voor onze klanten en ook voor klanten van diversen reisbureau’s, Piloten, MKB, Multinationals en vele andere reisorganisaties. Daarnaast maken kleine en grote bedrijven graag gebruik van onze parkeerservice.

Wij zijn alle dagen van het jaar, 24 uur per dag en 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar op +31 (0) 20 20 65 180. Het beste kunt u ons bereiken door een e-mail te versturen naar: info@parkingpoint.nl of door gebruik te maken van ons contactformulier. Bij calamiteiten kunt u contact opnemen met +31 (0) 624818919